De wegwijzer
Bestellen
Telefoonglaasje staat voor kennis, kwaliteit & service. Wij produceren de beste screenprotectors en mobiele accessoires. Een screenprotector bestellen? Of opzoek naar een grotere hoeveelheid telefoon accessoires? Bij Telefoonglaasje kun je zowel als particulier, bedrijf of instelling terecht. Lees hier alles over het plaatsen van een bestelling bij Telefoonglaasje.
Alles over bestellen:
Betaal ik verzendkosten?
Nee. Telefoonglaasje rekent geen verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland.
Waar vind ik de producten voor mijn device?
Selecteer het merk van je device in het menu. Kies bijvoorbeeld voor ‘Apple’ als je een iPhone hebt. Vervolgens kies je het juiste type. Hier vind je alle producten die wij aanbieden voor jouw device.
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Zoek je gewenste product(en) en plaats deze in de winkelwagen.
2. Ga naar de winkelwagen en controleer of dit naar wens is.
3. Vervolg je weg naar de afrekenpagina, vul je gegevens in en kies de gewenste betaalmethode.
4. Ga akkoord met het Privacy Beleid & de Algemene Voorwaarden en bevestig je betaling.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Dat is mogelijk. Omdat wij een webwinkel zijn kan je ons uitsluitend bezoeken op afspraak. De bestelling moet vooraf online betaald zijn voordat deze opgehaald kan worden. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja. Tijdens het plaatsen van je bestelling wordt standaard het factuuradres gebruikt als verzendadres. Liever je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Selecteer dan de optie ‘verzenden naar een ander adres’ op de afreken pagina.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij doen er alles aan om je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om na het plaatsen en betalen van je bestelling nog inhoudelijke wijzigingen te maken. Neem contact op met onze klantenservice voor vragen omtrent annulering van je bestelling.